جنوب چت

جنوب چت

جنوب چت

بهترین چت روم

جنوب چت

 آقا ما یه دهه هشتادی داریم, دیروز رفته بودم مدرسشون مدیرشون اومده بود داشت ازش تعریف میکرد وقتی خودش رسید مدیرشون گفت : نبودی عزیزم جلو داداشت تعریفتو میکردم......بعد برگشته میگه: مگه مجبورت کردم تعریف کنی که حالا داری منت میذاری........به جان خودم من دیگه روم نمیشه بگم این جزیی از خانواده ماست....:((((((((



جنوب چت
جنوب چت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

آرشیو مطالب

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 69868
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1









تعبیر خواب آنلاین




استخاره آنلاین با قرآن کریم

داستان روزانه

  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ